Direktlänk till inlägg 9 maj 2016

Bloggen är min dagbok

Av en tjej - 9 maj 2016 22:52

Hej! Har gjort en blogg som jag kan skriva ut saker. Både dåliga saker och bra men mest dåliga... Väljer att va anonym pga några anledningar. Men de gör väl inget? Eftersom ni kommer få ta del av mycket saker i mitt liv, kanske inte de mest privata men väldigt mycket. Det har hänt så mycket saker i livet så det går inte att skriva allt och det är svårt att få ordning på allt i huvet när huvet är som en film... En smutsig och trasig tidning är väl bättre att beskriva kanske? Eftersom det är så mitt huve är, svårt att sätta ord. Om ni har några frågor så är det bara att skriva. Inget är konstigt eller nåt så ingen ska skämmas över att fråga mig något!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av en tjej - 10 maj 2016 09:12

Hej, hur mår ni? Jag mår ganska bra. Sitter och dricker kaffe. Har gjort brun utan sol med en servett som va till för ansikte och hals. Gick inte bra...jag trodde att jag kunde ta hela servetten till armar, mage och rygg, asså hela överkroppen men nu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards